Value Media (Group One) wygrał przetarg na obsługę Fibaro, najbardziej innowacyjnego producenta inteligentnych rozwiązań do domu.

Value Media (Group One), gracz numer jeden na rynku mediów digitalowych odpowiada za strategię mediową i zakup mediów dla Fibaro, najbardziej innowacyjnego producenta inteligentnych rozwiązań do domu z branży „Internet of Things”. Długofalowa współpraca obejmie zaawansowane działania w obszarze digital i kampanię telewizyjną. Pierwsze działania mediowe zaplanowane są jeszcze w tym roku na rynku polskim, a w 2018 roku na rynku austriackim, szwajcarskim i niemieckim. Produkty Fibaro, sterowane np. za pomocą iPhone’ów, iPadów i Apple Watch, są dostępne m.in. na platformie Apple dedykowanej produktom automatyki domowej. Fibaro wybrał do współpracy Value Media z short listy, na której znalazł się również dom mediowy Zenith.

 

Value Media wesprze Fibaro w ekspansji mediowej na europejskie rynki

 

Współpraca z Fibaro, jedną z wiodących na świecie marek inteligentnych rozwiązań dla domu, to dla Value Media kolejny krok w strategii międzynarodowego rozwoju i obsłudze rosnących polskich biznesów na światowych rynkach. Poznańska firma Fibaro, która od sześciu lat działa w branży „Internet of Things” jest producentem najbardziej zaawansowanych rozwiązań automatyki budynkowej na rynku. Produkty Fibaro dostępne są również na rynku brytyjskim, francuskim, amerykańskimi i chilijskim i planowana jest dalsza ekspansja na rynkach światowych. Zaawansowane technologicznie produkty, które zdobywają coraz większą popularność, umożliwiają zarządzanie domowymi sprzętami, oświetleniem i energią z dowolnego miejsca na Ziemi. Wystarczy dostęp do internetu, żeby w dowolnej chwili zajrzeć do domu. Fibaro współpracuje m.in. z technologiami sterowania głosowego, co pozwala wydać komendę głosową i otrzymać m.in. informację o temperaturze w pomieszczeniach domu lub zdalne sprawdzenie, czy okna w domu zostały zamknięte.

 

Value Media w ramach Group One od grudnia zeszłego roku jest partnerem strategicznym Serviceplan Group - gracza nr 1 na europejskim rynku podmiotów agencyjnych, który działa w 35 filiach na całym świecie, pracując dla wielu niemieckich i globalnych marek. Otwarcie na światowe rynki, a jednocześnie niezależność i właścicielska struktura, pozwalają agencji w krótkim czasie reagować, by lepiej dostosowywać się do potrzeb rynku i Klienta. W świecie post-medialnym, na rynku, który zmienia się z dnia na dzień, bycie szybkim i elastycznym, ma kluczowe znaczenie.

 

Value Media zaproponowało najbardziej efektywne rozwiązania. Zespół pokazał, że doskonale rozumie świat biznesu zaawansowanego technologicznie, którego istotnym obszarem działań jest digital. Potrzebowaliśmy partnera, który będzie mógł wypracować z nami model współpracy, opierający się na dużym zaangażowaniu, dużej responsywności i wejściu w środek naszego biznesu. Z taką ofertą przyszło do nas Value Media – mówi Anna Adrian, Dyrektor Marketingu i PR, Fibaro Group.

 

Wsparcie polskich biznesów w ekspansji  mediowej na światowe rynki dla marek takich jak Fibaro, to jedna z naszych kluczowych gałęzi rozwoju. W grudniu zeszłego roku zawarliśmy partnerstwo strategiczne z Servicpelan Group, jedną z najbardziej dynamicznie rozwijających się firm reklamowych na świecie. Jesteśmy ciągle agencją niezależną - błyskawicznie podejmujemy decyzje, potrafimy działać w niestandardowych formatach, a jednocześnie mamy wyjście na 35 światowych rynków. To unikalne połączenia docenia coraz więcej Klientów, którzy powierzają nam obsługę również na rynkach zagranicznychmówi Iga Wachowicz, Communication Director, Value Media.